غزال بازهم گل کاشت.ایران1-0امارات

تیم های ایران و امارات از ساعت 12:30 برای صعود به عنوان تیم اول از گروه C مسابقات جام ملت های آسیا به مصاف هم رفتند. در پایان این دیدار ایران با تک گل قوچان نژاد امارات را شکست داد تا به عنوان تیم اول صعود کند.

ترکیب دو تیم

شرح بازی

نیمه اول بازی را ایران بهتر آغاز کرد اما دقیقه 4 شوت راه دور بازیکن امارات دروازه ایران را تهدید کرد. دقیقه 16 پاس وحید امیری به آزمون رسید و شوت سردار پس از برخورد به پای بازیکن امارات توپ به کرنر رفت. در ادامه اماراتی ها بازی را در دست داشتند و به خوبی موقعیت های نصف و نیمه ای ایجاد کردند که با عملکرد خوب دفاعی ایران موفق به گلزنی نشدند. دقیقه 42 روی کرنر ارسالی تیموریان، سردار آزمون با ضربه سر خود می توانست دروازه امارات را باز کند که پس از برخورد به بازیکن حریف توپ به کرنر رفت. در نیمه اول انتظار می رفت ایران سوار بر بازی باشد اما بر خلاف تصور این اماراتی ها بودند که بازی بهتری را نسبت به ایران ارائه دادند.

در نیمه دوم ایران بازی را هجومی آغاز کرد و روی سانتر های تیموریان از کرنر و ضربات آزاد دروازه امارات را تهدید کرد اما بازیکنان تیم ملی موفق به گلزنی نشدند. بازی با اشتباهات پیاپی ایران و حفظ توپ امارات پیگیری شد تا عملکرد بد بازیکنان ایران به چشم بیاید. دقیقه 78 پاس خوب عمر عبدالرحمن به علی مبخوت رسید در محوطه جریمه و شوت این بازیکن به شکل خطرناک از بالای دروازه حقیقی به بیرون رفت. دقیقه 81 کرنر ارسالی دژاگه روی سر پورعلی گنجی قرار گرفت و ضربه سر این بازیکن را ماجد ناصر از دهانه دروازه در آورد. دقیقه 89 قوچان نژاد دروازه امارات را با ضربه سر خود باز کرد.

شرح گل

دقیقه 89 ( رضا قوچان نژاد): در شلوغی محوطه جریمه ضربه اتفاقی آندو به قوچان نژاد رسید تا این بازیکن دروازه امارات را با ضربه سر باز کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393برچسب:, | 21:32 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح